Захист прав споживачів

Всі ми є споживачами, купуємо різні товари та послуги й сподіваємось, що ціна є виправданою. Але висока ціна не гарантує високу якість.  Дорогий товар може мати брак, або послуга надана непрофесійно чи не у повному обсязі.  А гроші за бракований товар  чи послугу продавець  відмовляється повернути. В цій ситуації є 2 способи вирішення проблеми:

Досудове врегулювання:

письмове звернення до Управління з питань захисту прав споживачів.

Судове врегулювання:

Позов до суду щодо неправомірних дій продавця.

Забезпечення заміни неякісного товару на товар належної якості (або повернення грошових коштів+компенсація).

Притягнення винних осіб до відповідальності.

Слід звернути увагу, що при зверненні до суду, споживач у відповідності до Закону України «Про захист прав споживачів», не сплачує державного мита,  що становить значну суму.

При вирішенні складних питань, пов’язаних з захистом прав споживачів, слід залучати юриста, що значно пришвидшить вирішення питання та  значно збільшить шанси на успіх.