Захист прав споживачів
Забезпечення захисту та представництво прав та інтересів споживача.
Всі ми є споживачами, купуємо різні товари та послуги й сподіваємось, що ціна є виправданою. Але висока ціна не гарантує високу якість. Дорогий товар може мати брак, або послуга надана непрофесійно чи не у повному обсязі. А гроші за бракований товар чи послугу продавець відмовляється повернути. В цій ситуації є 2 способи вирішення проблеми:
Досудове врегулювання:
письмове звернення до Управління з питань захисту прав споживачів.
Судове врегулювання:
Позов до суду щодо неправомірних дій продавця.
Забезпечення заміни неякісного товару на товар належної якості (або повернення грошових коштів+компенсація).
Притягнення винних осіб до відповідальності.
Слід звернути увагу, що при зверненні до суду, споживач у відповідності до Закону України «Про захист прав споживачів», не сплачує державного мита, що становить значну суму.
При вирішенні складних питань, пов’язаних з захистом прав споживачів, слід залучати юриста, що значно пришвидшить вирішення питання та значно збільшить шанси на успіх.